i have a life to live remember you fool

jag lever. kort och gott så lever jag just nu. kan inte säga mer än att jag tar dagen som den kommer och vill egentligen inte planera mer än så. jag vet när jag ska jobba, när jag är ledig och inte mer än så. jag har ingen aning om vad jag vill och vill göra förens minuten innan jag gör de. och varför ser jag negativt på de? det är väl så man ska leva livet? bara vara i nuet och inget mer än de? behöver jag planera? veta vad jag vill? göra de som är bra istället för de jag vill? behöver jag bry mig så mycket om allt runt om?
natten tips till alla och därmed mig själv. lev livet nu.
på en gång

Kommentarer
Postat av: Freeda

Och där blev frida yr i huvudet ^^

2011-03-05 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0