and who know what you might find

Veckan är över och ännu en u-nderbar Söndag är snart över. Måste säga att det har varit en sjukt bra Söndag, för att vara en Söndag. Gått eller aa blivit jagad en mil på förmiddagen men Mörken och sen dara hela familjen ut på shoppingrunda. har införskaffat mig nya träningskläder så nu jävlar ska det tränas! För att sedan avsluta dagen med powerstrip med Hannorna. Och som grädde på moset så en snabbfika med Lindström på Pims. Insåg hur längesen det va jag var där. Eller det va inte så länge sen  de två senaste gångerna men gången innan de kommer jag knappt ihåg. Måste ha varit i sommras eller nått sånt :) haha


och på tal om i sommras så skulle jag verkligen inte säga nej till lite snö, minusgrader och sol just nu.
typ sälen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0