i wake up everytime

Ännu en helg som har börjat och tagit slut. Under min helg så har mamma med familj kommit hem från en tre veckors semester i Malaysia området! De fick en liten överraskning av mig i form av att jag hade målat om hallen och vardagsrummet. Inte riktigt vad man förväntar sig kanske! Riktigt trevligt att få träffa de tre musketörerna igen. Endel dans och roligheter har det blivit också då Frida har varit i stan över helgen. Min lilla mupp som bor i Norge nu fick jag mysa och dansa med hela natten lång! Och det dröjer nog inte så länge tills hon är tillbaka i stan på besök igen ;) Nu ska jag fixa färdigt naglarna som för en gångs skull är målade och sen krypa till min stora säng. Funderar på att sno lite kuddar från nån så jag kan ha några fler. Och på tal om curling så vill jag ha snö nu och inte bara sket kallt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0