i am not playing the game by your rules

Söndagkväll och jag har haft en sjukt skön dag! Det har regnat och därför har jag inte kännt att jag har behövt gå ut. Istället har jag haft kvalitetstid med katten, lagat mat från grunden - och det blev bra, slappat, städat och haft egentid då man kan göra precis vad man vill, och det är precis det jag gör! Avslutade dagen men en halv beck film, grillade revben och en kall öl! Ibland har jag mina kvinnliga stunder. Helgen har bjudit på två firanden, amanda 19 och dallas 25! STORT GRATTIS till er båda.

Jag har öven kommit fram till två saker. Det första är att öl och digestivekex är sketgott! vet inte vad det är men det är en riktigt bra kombo. Och det andra är P3, jag har en nyfunnen kärlek för radiokanalen P3. Musiken är lite roligare än de andra och sen är de en sjuk blandning. Igår gick de ifrån nått gammalt jazz band till wakawaka :) Och sen det bästa av allt är ett av deras pratstunder. För nån dag sen disskuterade de vart gränsen för hut öppen man ska vara med sina privata sysslor med sin partner. En av dom skulle aldrig gå in i badrummet om hennes kille satt och bajsade eller låta han komma in om hon gjorde de. Men hon kunde tänka sig att låta han byta hennes tampong om han bad om det. Haha! underbart :D

Ny vecka imorgon vilket betyder, en vecka närmare sälen! :)
på tal om curling, SOFIA ÄR BÄST! grattis.

Kommentarer
Postat av: jonas

du är så jävla tjejig.

2010-10-27 @ 03:02:15
Postat av: Carolina

Tackar!

2010-10-27 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0