i dont have a diagnosis, i am sick in so many ways

Min räddning idag och troligen resten av veckan är alvedon. Då både huvud och hals är som svullna fötter går dagen ut på att försöka undvilka att nysa ut hjärnan. Och sen har jag hört att sova är den bästa medicinen, efter alvedon, så det blir att bädda ner sig så snabbt som möjligt eftersom klockan fortfarande ringer runt fem tiden :) Att vara förkyld känns ibland som rena dödsförklaringen och det kan bannemig inte vara värre för män för då skulle de inte orka klaga så mycket som de gör när svullnadssjukan attakerar dem.. Men jag är jäklar i havet inte sjuk utan bara krasslig. Jag kan erkänna min sjukdom när jag inte får betalt för att gå upp på morgonen eller jag verkligen inte kommer upp, först då. Måste även erkänna att jag känner mig en skvätt hög, skulle gissa på en blandning av tabletter, piller och lätt syrebrist. Så jag får väl göra det bästa av det och njuta av att världen snurrar.

Men först säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0