champions league

Just nu sitter jag framför tvn med pappa. Kall pizza och fanta står på fotbollsmenyn ikväll! Jag måste dock berätta att jag har världens bästa kommentator till både spelet och kommentatorerna bredvid mig. Senaste kommentarerna har varit:

När en av spelarna missar "friläge":
Men herregud, du har 5*3 meter att skuta in bollen på, och det står 1 gubbe på 0,5*2 meter i vägen. Det kan väl inte vara så jävla svårt att missa han!?

När pappa upptäcker att en av spelarna har hjälm på sig:
Men vafan har han på sig? Hjälm? Haha De får väl ta i lite! Tänk om jag skulle komma med hjälm till mitt jobb?
Svar: Men du nickar ju inte på ditt jobb.
Nee det vet man aldrig...


Kommentarer
Postat av: a.t

oj trodde inte du eller ni följde CL eller fotboll över huvudtaget faktiskt! låter dock som Björn Wallrim kommentarer! :p

2010-05-23 @ 02:43:16
Postat av: carolina

Jag följer det inte men ser de matcherna som är roliga att se. Och finalen måste man ju nästan se, iaf slutet :P Med pappas otroliga sportsinne så kan det inte bli annat är klockrena kommentarer :)

2010-05-23 @ 12:10:50
URL: http://caarr.blogg.se/
Postat av: A.t

haha kanske är sant, men ändå lite + till dig för ditt intresse för även de matcherna !! :) nej precis, skulle inte vara fel att att få kika på fotboll med Björn ngn dag kanske då! :p:)

2010-05-23 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0