make the best of it

Glädje på hög nivå just nu - fick igång min ipod så har spelat igenom massa gamla godingar, pojkvännen kom precis nytränad innanför dörren och jag har beställt tre assnygga klockor! En av dom är en dröm som går i uppfyllelse (nästan iaf) en kopia av d&g klockan med testbild som urtavla! Och inte nog med detta så var klockorna otroooligt billiga. Allt gick på under 500 lappen, jag erkänner att det kanske inte var högsta kvaliten men snygga var dom och nu längtar jag bara efter att jag ska få hem dom. Det påminner mig om att jag måste gå och snacka med dom på guldsmeden om min namnhalsband som fortfarande inte har kommit!!! arg. Men det ska va på väg så det löser sig :) Nu blir det mys/kvalitetstid med världens bästa innan drömmarnas land åter kallar.


dessa tre dimper förhoppningsvis ner i brevlådan snart :)


Kommentarer
Postat av: Evita

Men du! 3 klockor... ska de bäras samtidigt ?? en på varje arm ?? och en runt halsen ?? Eller är det så att det ska matcha kläderna ?? :9 Ahhha ??!! visst ! då förstår jag...

Kom hit !

2010-03-09 @ 11:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0