don't bring around a cloud

Geografi med alfalfie. Inget att rekomendera at all och verkligen inte vad jag vill spendera min måndagskväll till att göra. Kände mig i behov av socker så det blev att slänga ihop lite chokladbollssmet! Det med mjölk är i en kategofi för sig. Troligen i samma som mcdonalds pommes med deras glass på sommaren. Det livar upp sinnet för några ögonblick, iallafall tills man sen sen hemska gröna boken som man borde gräva ner dig i. Better get on with it. det är ju ändå prov imorgon om jag inte misstar mig. uääck!


det är studer liike this som man saknar amandas-hallonpaj-och-cider-fika i kyrkoparken med världens bästa töser, take me back och ge mig värme! :D

Kommentarer
Postat av: tove

håller totally med om alf och hans sugiga ämne geografi! suck suck & dubbel suck. men bara göra det och le efteråt. även fast man vet att poängen inte kommer komma upp till G-nivå..

2010-03-08 @ 20:48:21
URL: http://thowee.blogg.se/
Postat av: s

två vi vara att tycka detta!

2010-03-11 @ 23:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0