big city life

Nu har jag precis lämnat av Calle vid tåget och satt mig med läxböckerna för att fördriva lite tid till Jessica kommer upp hit. Det har varit en riktigt trevlig helg med snö (!), shopping och god mat :) Skulle nog vilja påstå att helgens fynd är min nya skinnjacka från h&m för endast 299 riksdaler, inte illa :) kanske blir att jag slänger på några nitar eller så på den :P Justde, jag sa att jag skulle mobilblogga mer under helgen men det va för kallt för att göra det utomhus och inne var jag social istället :) så vi har inte tagit några bilder heller... Menmen. Nu blir det tillbacka ner böckerna och vänta på Jessica. Önskar att de kunde dra upp värmen lite eller massor här inne! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0