touch the ground again

Det är väl ungefär nu, iallafall snart som jag kan landa igen efter allt som hade med studentfirandet att göra. Det var de mest fartfyllda, händelserika och enegriska dagarna någonsin. Så roligt som vi hade det och bara stämningen med alla studenter den ena mer laddad än den andra! Ojojoj jag får högre puls bara av att tänka tillbaka på det. Men det är inte konstigt med alla olika känslor som bubblar upp! All den kärlek som man haft och fortfarande har till alla studenter är obeskrivlig. Över förmågan att kunna beskriva med ord. Jag känner fortfarande visst rus efter studenten och glädjer mig över att saknaden av allt och alla inte har kommit över mig än. Men samtidigt vet jag att det kommer att komma någon gång så nu är det en väntan på någonting oönskat. Dock väljer jag att fokusera på den glädje som fortfarande finns kvar och hur kul jag har på sommarland. Positivitet är och gör allt så mycket bättre, roligare och härligare.

Vill bara ännu en gång tacka alla studenter för att ni gjorde studenten så underbar och oförglömlig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0