walk with me

Psykologiplugg för hela slanten idag. Jag måste erkänna att jag somnade minst tre gånger i böckerna. Det händer inte ofta med just psykologi verkar ha den effekten på mig. jaja, provet är imorgon så vi får väl se hur det slutar!
Hittade precis lite vårnyheter från H&M och H&M divided och våren är mer än välkommen i klädväg! Just nu är jag lite mixad mellan att vilja ha vår och åka på skidresa! Skidåkning måste ske men just här kan väl våren börja så smått, snön börjar bli tråkig...

divided
    
 
  
♥♥♥
 
  
  
   
kärlek, kärlek, kärlek! Jag kan se mig själv i allt de där. Allt kan mer än gärna få flytta in i min garderob! :)
sleepy time

Kommentarer
Postat av: stig helmer

Åk med till Åre då. Finns plats över.

2010-01-13 @ 08:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0