this is when you say i told you so

En stor eloge till Carolina som på 12 slaget sa att hennes nyårslöfte skulle bli att blogga mer, det ser vi ju att det gick så in-i-gatans bra! Nej men jag måste ta tag i mig själv och komma igång lite nu. Mina ursäkter bygger på att det är lov, jag har varit sjuk och jag har jobbat mer än jag orkat så det får ni godta.

Men nu vill och ska vi se till att det bloggas som aldrig förr. Egentligen har jag ju så mycket att skriva, berätta och visa men det är den allmänna latheten som spelar in ännu en gång...

Nog grubblat om det... hej bloggvärlden, jag lever!


Kommentarer
Postat av: någon

Hur orkar du vara uppe så sent varje kväll. Snygg som vanligt på korten. ;-)

2010-01-04 @ 08:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0