the world is flashing by

För att vara en Onsdag mitt i veckan så är jag ganska nöjd med dagens upplägg. En lektion på morgonen där jag får det glada beskedet att vi ska börja med derivata.. Ser vi verkligen fram emot, oja! Sen var skoldagen klar och avslutad och fick traska hem och sova igen. Min tanke med att bara sova till 11/12 tiden var god men när jag vaknar och ser att klockan är 14 så känns det som att det är dags att gå upp. Nu har jag ägnat mig åt att fixa block och skit till de nya kurserna och finner mig åter igen att göra verkligen allt för att slippa ta tag i matten. När matten är sånt som jag vet att jag kanppast kommer att ha någon nytta av i framtiden känns det otroligt onödigt att lära sig. Allmänblidning? no way! bara allmänt jobbigt. Men kommer nog på nått roligare att göra snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0