move me in a dance

Kompisar, vänner och bekanta är de har jag umgåtts med större delen av dagen. Hanna, Frida och Tove var de som jag fick nöjet att fika med och efter att Tove gått åt sitt håll traskade vi vidare och hamnade på Emmas pysselbod. Där brast Hanna ut i ett humör som är över molnen och det höll i sig resten av dagen och kvällen. Väl hemma bakade vi varm smet och smoothie. Därefter tog Frida lokaltrafiken hem till sig och jag och Hanna flummade vidare hela kvällen. Vi bestämde bland annat att vi skulle ta en tripp till Skara för att gå i deras Slöjddetalj butik och där förhoppningsvid hitta massa saker som vi ska pyssla ihop. It looks like a great day! looking forward to it alot. Nu blir det att sova, någolunda tidigt för att vara mig men det ska tydligen vara nyttigt att få ordentligt med sömn ochdet lär jag väl få med en sovmorgon till klockan 11 imorgon. nice! Sleep tight and follow your dreams.


Kommentarer
Postat av: freeda

HAHAHA det var en god varm smet! xD

2010-01-14 @ 16:39:13
URL: http://freedaspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0