do i really feel the way i feel

Bloggpausen blev inte speciellt långvarig men förbered er på att den kan komma oförberedd senare. Denna dagen, Måndag spenderades i skolan för att sparka igång eller spaka sönder ett nytt och lite små trist schema inför sista terminen. Håltimmar lite här och var, ver inte riktigt vad folket tänkte med då men inte var det någonting i närheten av huvudet. Så nu börjar vi med lite härliga nya ämnen såsom Internationell ekonomi, Filosofi och Organisation & Ledaskap är terminens färskingar och vi får väl se vad det blir av detta. För att komma till inläggets poäng (som jag precis tänkte stava med å!?) så var jag på stadens gator och fann mycket nyheter inför våren. Därbland ett par mega coola skinnbyxor och smått och sött som skulle vilja krypa in och lysa upp i garderob som just nu mestadels består av mörka eller svarta plagg. Våren, du är välkommen! :)


pastellfärgad kavaj - Gina tricot, vacker blus - Gina tricot, beige färgade skinnbyxor - Kappahl

Kommentarer
Postat av: Kju

det där är fanimej min iphone!

2010-01-19 @ 01:08:15
Postat av: carolina

nehe, pix-pax min! :D

2010-01-19 @ 01:12:04
URL: http://caarr.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga brallor !!! se www.skinnbyxor.nu

2010-12-12 @ 21:42:54
URL: http://skinnbyxor.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0