thinking about it

Blev utmanad av Camilla min äldre kusin och eftersom hon är äldre så är det bara att följa order för man vet aldrig vad det blir för konsekvenser annars..  Men jag har inte mycket bättre för mig :P

Din stil i en mening: Enkla, basic plagg som jag gör om och blandar som jag känner för.
Stilförebild: Har ingen stilförebild utan flera inspirationskällor
Vilken är din favoritdesigner/märke: Jag har verkligen ingen favoritdesigner (skulle vara mig själv isåfall ;P). Märke skulle nog vara H&M, Monki, Lindex, Kappahl - enklare sagt lågprisbutiker
Vad inspireras du av i vår: Allt och alla jag ser. Både dyra och billiga kläder och olika stilar. Enligt mig så finns det inspiration överallt
Vad tror du på inför våren: Vad jag tror på? Att klä sig som man känner för och man själv tycker är snyggt är nog det viktigaste. Men som treder skulle det vara pastellfärger, djurmönster, spets, skinn, nitar och blommönster. Gärna så konstigt och spännande kombinerat som möjligt.
Det bästa plagget i vår: En ljus kavaj i längre modell. Det funkar enligt mig till allt. En snygg skinnjacka har ju aldrig skadat heller. Tights, klänningar och slappa linnen och t-shirts är ju inte helt fel det heller.
Färger i vår: Både pastell och etnofärger och möster. Om man vill satsa så kör på en cool blå nyans men basic färger funkar ju alltid.
Skor eller väska: Skor! Kan snitsa till hela looken med ett par balla skor.
En ideal outfit i vår: Slitna jeansshorts med hög midja, ett slappt coolt linne, kavaj/jeansjacka/skinnjacka, converse eller gladiatorsandaler och gärna en hatt. Toppa med massa detaljer och smycken.
Do's and dont's: Kör på vad du älskar att ha på dig. Tycker du att du ser grym ut så ser du ännu bättre ut!
Ditt senaste inköp: Gråa myskläder. Inte jätte fashion men jätte skönt
Tre saker på vårens önskelista: En eller flera skinnjackor, massvis av converse i fab färger och flera sköna basic plagg.

Nu vet ni lite mer om mig och vad jag längtar efter så fort jag ser ett spår av värmen :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha sötnos, ja det var bäst att du gjorde som jag sa, annars hade du fått se på andra bullar;). haha. hoppas att du kryar på dig snart=)

2010-02-23 @ 21:03:45
URL: http://empirestateofmind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0