my best friends are wierd, thats why I love them

När man är ledig en helt vanlig torsdag så får man passa på att sova ut och slappa ordentligt. Det är precis vad jag har gjort, underbart! Men nu blir det väl dagens första kraftansträngning. Det är dags att duscha och göra sig iordning för att träffa Frida på stan. Vet inte riktigt hur det står till med henne idag. Har nämligen fått två klockrena sms från henne nyligen:

14:26
Frida: Hellu vad gör du? :)
Carro: Tja, slappar bara, vad gör du? :)
Frida: Okej samma här :) är du sugen på en kanske?
Bla bla bla, fika skulle ordet mellan en och kanske vara iallafall. Senare:
14:39
Carro: aa deklart jag vill fika, vilken tid? :)
Frida: haha nice, halv tre?
Carro: Haha vaa? halv tre?
Frida: Haha nu fan går jag och lägger mig den här dan började ju bra! haha halv fyra? Jag tänkte halv över tre! Det blev inte rätt

jag älskar mina smått knäppa men väldigt snygga kompisar! <3

Kommentarer
Postat av: Freeda

haha älskar dig med Carr, tur att du har överseende med mina återkommande fall av intelligentsfrihet ^^

2010-02-04 @ 18:03:48
URL: http://freedaspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0