merry christmas baby

GOD JUL på er allihopa! :D Här uppe i Sälen har vi ca 18-20 minus och solen håller på att gå ner. haha! Hela dagen har jag och mina roomies varit i backen och kört slalom mellan nybörjarna (lite mer sport mer rörliga portar). Men efter ett besök hos Hanna på badet och ett tjöt med henne så va de dags att åka hem för mig och göra mig iordning för en skype-dejt! Låter lite flashigt faktiskt, men det är roligt också! :D
Igår kväll var det julpyssel-time så det blev rockyroad, sjukt söt och smulig knäck och sen en U-nderbar julskinka om jag får säga det själv! :) Efter en egen tolkning av Tina nordströms recept så måste man nästan säga att de va gottelligott-gott! Knäcken däremot, ger vi bort på badet.
Men nu är det snart Kalle Anka så det blir att kolla på det medans jag väntar på att familjen ska äta upp hemma i skaraborg. För vår del blir det inte julbord förens halv 10 ikväll eller nått. Men det är ju gratis så vi kan ju inte klaga :D och hanna ska vara tomte - ännu bättre.
Stort och varmt god jul på er alla! :) ♥

Kommentarer
Postat av: undrande

vad är skyde-date?

2010-12-24 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0