down the celcius

Livet här i sälen är underbart när man är tillbaka på fötterna. Efter att ha varit "sjuk" i nån dag så är jag på vägen mot friskhet. Sjukt segt att må dåligt när man är här uppe. Då är man glad att mobiltelefonerna är uppfunna och att man har kompisar som gör dagen massor med mycket bättre. I måndags (dagen jag mådde som sämst) välkomnade vi personalen på hundfjället reception till poolariet. Mat och dricka bjöds de på men så fort de hade lämnat lokalen så blev det en mini-personalfest i poolen och bubbelpoolen med öl och cider. För de friska i personalen blev det måndagsklubben på wärdshuset men för mig blev det att krypa hem och lägga sig.
Jag har nu lovat mig själv att bli bättre på att uppdatera bättre på vad vi gör och vad som händer. Och att det självklart ska komma upp bilder på vår fina stuga. Kanske tom ikväll om jag tar tag i mig själv ordentligt.
Men nu är det dusch och sen kanske lunch med Fredrik innan man går in i värmen på badet.
God Jul och en extra hälsning från två av de snygga badvakterna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0