back in life

Ibland kommer man på hur mycket tid man spenderar på vissa saker som typ telefonen! Min nämligen för att lägga av idag efter ungefär en timme på jobbet. Och jag vet inte huuur många gånger jag har gått och försökt få igång den ! Bara kolla vad klockan är va ett problem idag. Tur att de va digital klocka på jobbtelefonen. Det fanns ju bara analoga annars ! (Och nejdå jag bor inte i ett i-land) Men för att se det positiva så är min livskamrat nu återupplivad. Han/Hon (vet inte vilket som är bäst än) har återställts och uppdaterats och allt möjligt! Så den är så gott som ny. sköööönt! Förstår inte riktigt hur man klarade sig förr. Man va ju tvungen att komma ihåg alla nummer hit och dit, nu behöver jag inte ens kunna numret utan bara tycka på en skärm två-tre gånger. Eller ännu värre - hålla nere en knapp och när det piper så säger man bara vem men vill ringa eller vad man vill att telefonen ska göra. Sjukt egentligen!
aja, mamma, pappa och familjen - vi mår bra och allt de där! :) puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0