word

ståndpunkt.
Det som slår en när man upplever att en av de personer som ska ha som mål att utbilda dig och som ska underlätta för dig under inlärninsprocessen bara vill motsatsen är frustration i den renaste form. Dessa som vissa väljer att kalla människor har varken liv eller känslor utan lever på att förstöra för de personer som det fortfarande finns hopp för. Man kan känna igen dem genom att de konstant väljer inte den svåra vägen utan helvetets egna stig. De får orgasm av att se elevers planer och planeringar sjunka likt titanic. Klimax för dessa nås av att få se elevers kalendrar innehålla mer bläck än vad som troddes möjligt och då tillägga ett muntligt förhör, läxtest eller en annan pinsamt dålig synonym på prov. Enklare kännetecken är vanligtvis: uråldriga namn - som gärna går att lägga till ord relaterade till könsorgan framför och bakom, hållning och utseende - som får ringaren i nottredam att likna en calvin klein underklädesmodell och attityd - värre än en fjortonårig tjej med pms, mensverk och dålig hårdag som inte hittar idominläppglanset precis som drinken på energidryck och rysk vodka tar slut. Anledningen till deras yrkesval grundar sig i egna misslyckanden under utbildningstiden och tar nu tillfället i akt att göra en osmakligt långsökt payback. Man kan konstatera att den människoliknande gestalten framför dig är en av dessa då de trots bedjande elever och med full vetskap om att majoriteten av de på klasslistan inte kommer vara närvarande på grund av nöje väljer att lägga kursens mest betydelsefulla prov just under denna period och inte själv kommer att vara närvarande. För att tolka väljer personen av ren ondska att ge så gott som hela klassen ett lågt betyg som inte grundar sig i elevernas kunskap utan att inte ha fått samma möjligheten att få demonstrera sin kunskap i ord som resterande del av klassen. Ren ondska är orden som klingar bäst med personen jag valt att inte nämna vid namn då den en dag ska betygsätta mig i en kurs där jag blivit begränsad att visa upp min kunskap och denna ärliga beskrivning inte skulle gynna mig. Ett stort tack till dig, du okrönte djävulslärare för att mörda mina framtidsplaner på att bli en internationell ekonom för ditt eget välmående. Mitt löfte till dig - jag kommer aldrig glömma dig, aldrig sluta ansky dig och jag kommer skicka min kalender till dig då jag fått mina orättvist satta slutbetyg.


Kommentarer
Postat av: Jonny

Jag gillar stånd =)

2010-04-28 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0