maybe one day

Måndag med sovmorgon är avklarad med bravur! När skoldagen var slut så var det hemåt fötterna bar och sen har det varit lite plugg, matlagning, tvtittande och renbäddning. Nu befinner jag mig på Calles golv medans han disskuterar vilka spelare han ska värva på fifa, vet dock inte säkert om han snackar med mig eller sig själv. Vet inte ens om det kan kallas ord eller mest ljud..

Vuxenpoäng till mig då nu har deklarerat för första gången. Fruktansvärt enkelt var det :) och sen blir det pengar på kontot!

Nu ska jag kolla på resor mot värmen :) sov gott sverige!

Kommentarer
Postat av: Jesper

"Gilla detta" (mest just för att fifa var inblandat)

2010-04-28 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0