back right be

Nuså känner jag att det återligen är dags för att ta tag i bloggen igen. Har haft massa massa saker att göra men nu känns det iallafall som det börjar lätta men så är inte fallet. Iallafall så är jag tillbaka i bloggvärden och älskart! Idag lämnades vårt slutgiltiga projektarbete in och det var med mixande känslor, känns så sjukt skönt samtidigt som jag tror det skulle ha kunnat bli bättre... Aja, nu är det inne så vi får se hur det slutar.

At the moment sitter jag hemma hos min kära granne lill-B tillsammans med Max, Andreas och Erdem. De spelar fifa med alla deras sinnen och aa jag tittar på dem. Underbara disskusioner och kommentarer är garanterat när man sitter i min position, så även gapskrik och hopp i soffan. I'm diggin these boys! Jag skulle gärna visa kort men skulle nästa säga att det är censurerat ;) smygfoto på g ändå kanske!

Ha en underbar fredag och helg gott folk!


Kommentarer
Postat av: evita

Den vita klänningen för 299:- är snygg och skulle kunna vara något för studenten 4/6.

Hur lång tid tar det att få hem den ??



Mamms

2010-04-24 @ 14:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0