walk a mile in my shoes

På vägen hem tänkte jag på att jag kanske skulle börja använda högklackat men det är bara ett litet krux och det är att jag inte kan gå snyggt i det.. Det borde nästan ingå en kurs när man köper ett par höga klackar :) Ska nog börja öva lite extra här hemma :)

Hittade även vad man ska tänka på:

♥ Parallella fötter, inte utåt som en anka.

♥ Sträck på ryggen, bak med axlarna.

♥ Upp med hakan, så du inte får gamnacke.

♥ Håll blicken horisontell, inte för högt – då blir det för kaxigt.

♥ Vill du vara kaxig, använd dina ögon.

♥ Alltid klacken i först och sträck på knät.


Kommentarer
Postat av: Dj kju

Colgate skärp dig! Till och med jag kan gå sexigt i högklackat!!! Kjam-på-de

2009-09-11 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0