the night is just the start of a new adventure in your dreams

Ikväll har det varit mycket framför TVn kan jag ju inte mer än erkänna :) Först Fotboll, piss spel Sverige! ner och köpa godis på Willys sen Idol och avslutningsvis slutet på en film med jätte söta utvecklingshandikappade :) Mycket trevlig kväll med Hanna och Tvn :)

Imorgon är det sovmorgon till 11 och ska inte försova mig till kvart över 10 denna gången... Och sen ska jag hålla ett argumenterande tal sista lektionen :) men det ska nog gå bra.

Nu blir det att dra på lite bra musik och försöka göra färdigt min stickning som jag började med för ett tag sen. Jag vet att det låter lite mormor-style men det är rätt kul när/om man kommer igång och sen kan man ju skryta med att man har gjort den själv om det blir klar :) men so far so good!

Later aligators!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0