raise your voice if you can

Nu sitter jag i sängen och ska strax krypa ner, en mycket tidig kväll för att vara Carolina.. men det kan nog vara nyttigt :) Imorgon och på fredag är det programdagar i skolan, vilket nästan betyder att vi inte gör nått alls. Dagens program är film på förmiddagen sen lunch och sen brännbollsmatch mot ekonomiklassen :) Sen blir det en lång helg för min del då jag är ledig hela Fredagen och det är jätte skönt!

Förresten så försvann min röst nästan helt i eftermiddags, halsen är helt uppsvullen så svälja och äta.. Hoppas inte att det ska påverka mina insattser i matchen imorgon! :) Jag ser mest fram emot fikat!

Aja, nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0