Listen up boys

Jag ska ta historien från början och redan nu så vill jag inte att du som det handlar om ska ta illa upp för du är långt ifrån den enda som gör det. Det började i matsalen och ett gäng med killar ska sätta sig och äta och då säger Tove "Här kör vi med häng iallafall". Vi ser då plötsligt att en av dessa pojkar har inte bara häng utan byxorna nere vid knäna. Detta är en liten överdrift men denna pojk hade byxorna nedanför rumpan så att vi som satt bakom kunde se benen nedanför kalsongkanten. Det lite komiska var också att grabben satt ett skärp ("för att hålla upp byxorna").

Och min åsikt är DRA UPP BYXORNA! jag tycker att det är helt okej att ha lite häng men inte längre ner än halva rumpan.. Och när det tillochmed är så att benen syns så har det verkligen gått för långt.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till dig som det handlar om och för att vi skrattade lite åt dina byxor. Och snälla dra upp byxorna :) Det gäller ju alla killar som har byxorna lite för långt ner, upp med dom :D

Kommentarer
Postat av: tove

eller hur! garanterat dagens :D haha, nej LOL :D

2009-09-16 @ 21:33:45
URL: http://thowee.blogg.se/
Postat av: frida

HAHAHAHAHA det var så jävla klockrent!!!

2009-09-20 @ 23:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0