last night was a great night

Igår åkte jag och Sofia lite små spontant till Göteborg för att göra som många andra, kolla på Håkan Hellström på Lisseberg. Det var helt sjukligt mycket folk så jag och Sofia gick ordagrant genom skog av både träd och människor för att komma in. Även där massor av folk men myket trevligt! :) Speciellt bra var det självklart när klassikerna spelades och man kunde studsa och sjunga med! Och under dessa låtar så som Känn ingen sorg för mig i Gbg, Kom igen Lena eller För en lång lång tid så är jag helt ärlig när jag säger att marken rörde sig. Det är sant, i början av låten så kände man bara hur det gick som en plus geom marken, sjuk känsla! 

Efter att Håkan var klar så vandrade jag och Sofia runt som tyska turister på stan och frös i väntan på tåget. Vi träffa de Lucas och hans kompis och blev påminda på hur kasst och vidervärdigt det är att inte ha fyllt 18! men det kommer förr eller senare, eller mest senare.

Just de, vi sprang in i Andreas som har bloggen Andreasstil. Tro det eller ej men har ser minst lika bra ut i verkligheten som på bilderna, haha! :)

Aja, bilder och videoklipp ifrån kvällen kommer senare, men tills dess ha en underbar dag! Det är verkligen sommarväder ute fortfarande så ut och Enjoy it! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0