it's not suppose to

Mene jag sitter verkligen men böcker och allt framför mig för att kunna plugg men satan i gatan heller.. I detta vädret så borde det nästan vara pluggförbud så att vi svenskar ska kunna vara ute i solen istället :) Har planerat in att göra engelskan med hanna senare så tänkte läsa igeom psykologi kapitlet och kanske göra lite matte...

Men som sagt när vädret är så här så vill jag inte sitta här jag vill vara ute.. Längtar tillbaka till värmen i Tunisien! Hoppas verkligen inte att detta är sista gången man får lite värme och sol i år :)


saknar värmen, där är klockan runt  22 men det är ändå runt 25-30 grader


Kommentarer
Postat av: Evita

Åhhh, va fina ni är !! Det ser ut att vara skönt även om det ser ut att vara mitt i natten. Tänk ändå bara shorts och linne i mitten av augusti. Det blir inte riktigt så nu hemma i Sverige. Som tur är finns ju bilder och minnen kvar. Puss på er tjejer... Mammmmm

2009-09-03 @ 03:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0