I'm at the right place to be for me

Nu är jag äntligen hemma mer än en halv timme idag för det har varit lite snabba svängar vilket jag älskar! :) Först var det att åka till Göteborg med Frida för lite shopping och sen var det jätte längesen jag var i Götet nu.. Sen hem och slänga på sig lite andra kläder för att dra till Tove och först hem till hennes åre-kompisar och sen till Jonas som fyllt 20! grattisgrattis! Sen måste jag ge ett stort tack till Andreas och Daniel som var mitt sällskap hem i regnet, mycket snällt att ni följde mig hela vägen :) Men nu är jag helt slut i fötterna så det blir att krypa ner under täcket och sova.

Imorgon bär det av för att klippa mig och sen har jag några små läxor som måste göras också. Och ska inte glömma att lägga upp bilder på sakerna jag köpte i Gbg! plus den bilden när frida prövar en grattis-hatt på buttericks ;) så snyggt så! Gnighty night,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0