I want to go topshoping

Var inne en snabbis på Topshops hemsida och hittade lite snygga nyheter och två underbara linnen ifrån Kate Moss kollektion där :) Bara det att när man som fattig student kollar där så kollar man först på priset sen på kontot och sen på pappa. Nej det jag menar är att jag skulle gärna ha lite mer klirr i kassan så att säga men vad ska jag klaga över, tänk på barnen i afrika eller.. alla fattiga människor inte bara de i afrika. Och alla är inte fattiga i afrika.. konstigt uttryck egentligen. Men iallafall här kommer bilder på det jag skulle vilja kunna inhandla på Topshop.

från Kate Moss kollektionen


Även denna ur Moss's kollektion. Det syns inte på bilden men den har nästan helt öppen rygg, snyggt!

news

übermysig kofta med en super söt volang :)

JAA, mamma och pappa jag ska plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0