I like the sun

Vädret idag. Helt underbart om alla höstdagar skulle vara som denna. Lite småkallt men ändå så att det är varmt i solen, underbart! :)  Känner att jag inte riktigt har tagir till vara på tillfället att njuta tuav solen då jag vaknade för en halv timme sen ungefär efter en lite för lång powernap och jag ska snart iväg på teorilektion.. menmen.

Måste lägga in mina favorit citat från några dagar tillbaka:

En kompis kommer in i rummet vi sitter i och säger att hon inte vill vara med kort
"Men vi spelar också kort här ju!" Tove Thorold

En klassiker numera va Jimmie idag hållandes en Mer flaska
"Vill du ha mer av mig?" ;) Jimmie

Och reggningsrepliken: Vill du följa med och bränna lite kalorier? ;)

Nå väl, måste iväg! Have a good one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0