hurry curry

Jag har verkligen inte bloggar på åratal känns det som men nu så! Vad har hänt egentligen? Jo skolan har dragit igång för fulla muggar så det är ungefär det som jag gör på dagarna :) Först skolan sen plugga.. eller slappa.

Måste även nämna matfestivalen som var i helgen. Enligt mig var det mycket trevligt, ingen speciell mat men trevligt. Hur mycket folk som helst runt om i Skövde (enda gången på året) vilket gjorde det hela ännu trevligare :) Jag och Amanda hittade den absoluta och självklara favoriten detta året, ett ganska osynligt tält som man inte lägger märket till men när man väl hittat det så är man (vi var) där hela tiden. Och det vinnande tänltet var Kyrkanshus! Detta låter kanske ovanligt men det var varmt, gott om plats och bästa av allt hemagjort fika med festis för 10 kronor :) perfekt!

Med tankar på att jag låter som en kärring så vill jag bara säga att jag är emot att dricka på matfestivalen.  Iallafall om du inte ska ut på krogen men om du ska det så håll dig där! Det är människor i alla åldrar där och massor som man känner så varför skämma ut sig? Ute och festar på krogen - stanna där. Festar ändå - håll dig borta från stan :)

så där det var ett litet omdömme av matfestivalen men nu ska jag iväg och lämna tillbaka sommarlandskläderna och förhoppningsvis fixa så att jag får lön :) see yaaa!

Kommentarer
Postat av: Evita

Åhh. min stora tjej har blivit moralkaka !!

Det är BRA ! :L ) Säg nu inget annat. Jag är stolt att du insett att det ska vara riktlinjer för att få saker och ting att bli bra, ordning och reda...

Vill du så vet du var jag finns... Ses snart

2009-09-03 @ 03:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0