give me inspitation

Jag vill ha inspiration till att plugga ordentlig!

Jag vill ha inspiration till att börja träna igen.

Jag vill ha inspiration till att bli mer seriös med att ta körkort.

Jag vill ha inspiration till att städa och hålla det städat

Jag vill ha inspiration till att vara en bättre människa på de mesta sätt

Jag vill ha inspiration till att planera och organisera mer i mitt liv så att allt blir lättare.

Men man kan inte få allt här i världen och just nu verkar jag inte kunna hitta någon inspiraton alls.

Kommentarer
Postat av: pappa

Tänk på att du kan göra precis vad du vill och du kan få all hjälp du kan behöva. Sen varierar det från dag till dag.......

2009-09-15 @ 21:50:09
Postat av: andreas

- lyssna på visdomsordne från Björn =)

och jag kan nog dra med dig ut o löpa lr gå ngn gång med haha:D i mitt höga tempo!!

2009-09-15 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0