a small memorie came to life

Efter att Bishoff tjötade om sin skidjacka och lössnö hela vägen ifrån jonas hem till mig så kan jag inte säga annat än jag blev sugen på att åka sidor. Tänk bara strålande sol, någon minusgrad kallt och underbara backar :) ojojoj, jag vill åka direkt! :) Minnen från sälen och österrike gör ju inte saken bättre direkt. En blandning utav dom resorna är nästan drömmen, kanon sällskapet i sälen och allt kul vi hade då och sen skidåkningen i österrike :)
(bilderna är mad kass upplösning men så blir det med mobilkamera)

Nu är det dags att slänga sig i duschen och sen iväg till frisören för att klippa av sig håret ;) result later!


gåshud


St. Anton, ge mig snö och backar

Kommentarer
Postat av: andreas "thool"

- JO det låter gott, o tänker man säälen så var det ruskigt bra resa , sällskapet! o allt vi gjorde! Men ändå!! En viit sandstrand som knastrar om fötterna när du går, blå-grönt vatten . palmer och en iskall cola i handen på stranden!!- Sköna jumma kvällarna ! :)

2009-09-13 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0