you have to be able to see the light in the dark

Vet inte varför det tog så hårt på mig idag? Det verkligen borrade in sig när man träffade alla kompisar som skulle ut på krogen och när jag träffade Sofia var nog det värsta, hon har ju varit en av dom jag har kunnat vara med under de dagar då alla andra går ut men nu är även hon arton så ut med henne också! Jaja nu är det en månad kvar ganska exakt :) Då du!

Jaa.. en mycket trevlig dag iallafall, först runt hela skövde med mamma för att handla och kolla på grejer :P Sen teorikurs och sen till Pims med först Tove (torrfoder) och sen kom Julia och sen ännu fler :) Mycket trevligt att träffa allihop och jag hoppas verkligen att ni har en super kul kväll ute!

Jag lägger mig och kollar på tv eller serier :) Just de, ska ju ge lite beröm åt Hanna som finally har lagt in ett inlägg på sin blogg, det var inte igår :)

Aja, imorgon blir det götet med pappsen och syster-yster! bien, bien!

Later homies :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah söt du är carro ! tackar för det :), får se hur länge det varar bara :P

Gick bra att jobba förresten?

2009-10-31 @ 16:01:32
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0