we are golden

Dagen: Skola,s Plugga i skolan, Ambasadörsmöte, Powernap, Övningsköra, Plugga, Mys tid med varmoboy :)

Det är ungefär detta jag har gjort idag och inte mycket annat.. Har även kommit fram till att min sidjacka är borta (?) och jag behöver köpa en enkel höst/vinterjacka! Jag funderar på att skicka in ett brev till en psyk-tant som kan säga vart jag har slarvat bort min jacka bara för att se om hon kan ha rätt.. Jag har svårt att tro att hon skulle veta det men man vet ju aldrig. Och en höstjacka var det också, jag orkar inte leta och speciellt inte när jag inte vet vilken sorts jacka jag vill ha en lite längre kappa eller kort jacka, en tjock tjock eller halvtjock.. jag vet inte alls. men det löser sig

Nu är det snart Fredag enligt mig så hoppas verkligen att resten av veckan bara rinner på :) Ge mig heeelg nu!

Back to business eller aa att slappna av med varm oboy ;)´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0