the weekend

Detta veckoslutet har ägnats till att jobba både Lördag och Söndag kväll :) I Fredags så hängde jag med Frida, kollade idol och sen Romeo and Juliet och Just like heaven ("samtidigt") :) Sen var man ju nästan tvungen att välkommna ens ny "granne" som nyligen flyttat in! Riktigt trevligt :D

Sen efter jobbet i Lördags så åkte jag till Niklas för att få varm choklad och kolla på Sunes sommar! Det var verkligen inte igår man såg den :D Tackar så mycket för en trevlig kväll/natt! :) Nile city nästa!

Nu blir det en popcornpåse och resten av bourne ultimatum innan sängen lockar :) Jag ser ju inte direkt fram emot nästa vecka om jag säger så men bara att bita ihop och tänka att det snart är helg igen!

Later dudes!


Kommentarer
Postat av: Den lätt små scary grabben

Vad vill du se nästa gång nu då? Tack för en trevlig kväll åter igen, lovar du att vara piggare nästa gång??

2009-10-11 @ 22:29:44
Postat av: carolina

Sv: haha jaadu, bra fråga :) Tack själv! Nej, tyvärr så kan jag inte lova det men jag kan ju alltid försöka :D

2009-10-11 @ 23:34:22
Postat av: Den lätt små scary grabben

Eller vi behöver ju inte ta en film, kan ju göra något annat skoj ju.

2009-10-12 @ 17:20:32
Postat av: carolina

Smart du! det tycker jag :D

2009-10-12 @ 21:40:59
Postat av: Den lätt små scary grabben

fint, din tur och bestämma

2009-10-13 @ 20:38:28
Postat av: Den lätt små scary grabben

det tycker jag, du får bestämma nu tycker jag

2009-10-13 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0