oh dear bananas

Jag har precis skrivit en krönika på 638 ord på ungefär 35 minuter. Jag hade en krönika som jag skull lämna in men den var så dålig så jag valde att radera den och bara skriva en ny! När jag kom fram till detta så var det ca 35 min kvar tills deadline men jag lyckades och jag är nöjd. Gud det är kul att jobba under press :) Vi får se vad resultatet blir om det var rätt eller fel beslut..

Men nu ska jag ner till H&M för de hade tydligen hittat min kalender där.. Har verkligen ingen aning om hur den kan ha landat där. Lite av ett mirakel.. Menmen det viktiga i situationen, den är återfunnen och jag är lycklig! :D Så det ska jag göra nu sen blir det rättskunskap för hela kvällen :) great!

Later hippos!

(hahaha! jag googlade precis översättning på flodhäst för att se så att det verkligen är så enkelt som hippo men jag kunde inte vara mer fel. Det fullständiga namnet är: hippopotamus!  hahaha!) Så korrekt avslutning skulle ha varit Later hippopotamuses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0