knuckles

Cravings i massor och ännu mer! :) Jag vill verkligen ha två sorters ringar. Den ena är knuckles ring som är en ring som går över två ringar eller mer. Det är alltså typ två eller tre hål i, så snyggt! Och det andra är en lång ring om man nu kan säga så. Jag vill att den ska gå över större delen av fingret och inte vara stel utan böja sig om man böjer fingret. Har endast hittat en sådan ring men det är sjuk snyggt. Nu är bara frågan vart man hittar detta i närheten av mig.. Jadu, kan bli svårt må jag säga :)

 


Nu vill jag ju inte ha dessa som är typ 18 karat och kostar miljoner. Eller ja, är dyra utan det skulle vara smidigt om de fanns billigt :D typ på H&M eller varför inte secondhand :) Nu, back again to my books!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0