isn't it obvious

Vad har jag gjort idag? Ja du, jag har städat (hör och häpna!), Pluggat för lite psykologi, gjort lite ändringar i mina rums inredning, slappat och sprängt högtalarna flera gånger om. En ganska skön söndag måste jag säga :D justde, tog en övningskörnings tur med pappa och träffade "kändisen" i familjen, mamma! :) Men nae, annars har det inte hänt mycket mer än så..

Tänkte lägga upp lite låtar som har gått på repeat och sjungits med till idag :) Erik Hassle är favoriten att sjunga med till, Ke$ha att dansa till och Joshua Radin att slappa till :) M-m-mm.

Erik

Hassle

Ke$ha

Joshua


Nu, ska jag snart fota det jag har inhadlat så ska ni få se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0