have yourself an early merry christmas

Måste säga att det är nog aldrig för tidigt för julsånger, iallafall inte om du frågar mig och Tove som gladerligen tog ton idag i matsalen. Helt plötsligt förvandlas Tove till någon Julsångs jukebox och bara häller ur sig jullåtar :) Blev en riktigt mysig julkänsla om det inte skulle vara för alla tråkiga och ojuliga människor som gav oss vad-håller-ni-på-med blickar. Visst vi kan erkänna att det inte alltid lät som Carola eller Peter Jöback men vi försökte så gott vi kunde. Och många skratt och både klara och oklara toner bjöd vi på :D

Så på med spotify och hitta julmedley och massor av julmusik som passar utmärkt då pappa inhandlar andra burken pepparkakor eftersom den första var slut innan den öppnades :) Känner att det som saknas nu är lov (men det är på ingång), julmust (kommer att behöva köpa det denna veckan) och lite snö men det kan man aldrig garanteras i detta landet, så jag är nöjd! :)

Nu tillbaka till min (l)ju(v)liga psykologibok, tända ljus, raggisar och pepparkakor :) Later Christmaslovers!


Kommentarer
Postat av: tove

haha! helt rätt där! vi startar i tid och turnén fortsätter :D eftersom det låter som fågelsång i våra öron nu kommer vi vara bättre än bäst till jul ju ;) jag är mäkta imonerad! likaså mattanterna :D <3

2009-10-19 @ 20:02:18
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0