gratzy

Nu har jag precis kommit hem för nästan första gången på hela dagen. Känns som jag har gått från det ena till det andra till det fjärde men det är så jag älskar när mitt liv är. Full fart och saker att göra och ställen att vara på hela tiden. Denna dagen började ju med att vara i Jönköping och kolla lite på deras högskola och vad som fanns där. Man gick nog upp 2-3 kilo med all fika och mat :P Sen hem och lämna alla papper för att åka ner till stan igen och sitta med lite snubbar på teorikurs mellan 5 & 7 :) Det är ju sånna tider nu också, körkortet bara väntar på att bli mitt :) Och sen baka kaka till Amanda och åka upp till henne för att säga GRATTIS!  att hon fyller år dagen i ära! så massa massa massa Grattis grattis :D Och sen nu landar jag hemma igen :) Great day!

Så nu blir det nog snart att skumma rättskunskapsboken om jag orkar och nått avsnitt av big bang theory :) och stickningen deklart! Imorgon, sista dagen innan lovet, WOHO! ska bli underbart, har inga större planer men det kommer nog :) looking forward to it!

well well, nu ska jag tvätta bort smink och byta till mjukis! Later homies



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0