friends don't let friends dial drunk

Med en städad lägenhet och en super utvilad carro så är jag mer än nöjd :) hela dagen har jag ordagrant dunkat erik hassle och plain white t's och jag älskart! Jag vet inte om tandläkarna ovanför är så förtjusta i min sångröst men so what.. Nu tro det eller ej ligger jag och slappar i min säg och frågar mig själv vart i Skövde kan man ragga upp nitar? jag är jätte sugen på att slänga på några nitar lite här och var. Enligt mig så blir nästan allt snyggare med nitar kolla bara inspirationsbilderna nedan :) blir att gå på nit/skattjakt imorgon :) later


på knäna

undersidan av väskan
 
all over jeansen
(älskar jackan också!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0