f as in freaky-funny-friday

Jaadå vad det änterligen helg! och inte nog med det utan det är ju lov på det! ledig i 9 dagar banne mig. Underbart! Ikväll iallafall så kom pappa hem med räkor och ben som tydligen kom från en krabba men man kunde tro att de var från, ett monster! helt sjukt stora och med små, vassa taggar på -  så gott som livsfarlig. Men efter denna utsökta middag åkte jag, hanna bananhammock, anton och sofia till amanda och käkade godis och skrattade oss till tårar. Speciellt parodierna av hollywood fruarna. herregud så kul! :) Sen nu är jag hemma igen och ska lägga mig och titta klart på big bang theory och käka lite ris :D

Imorgon blir det jobb på kvällen och schlappa :) Sen är det ju Halloween partay på söndag vid 8ish, gissar jag! Muy bien men måste komma på vad jag ska ha på mig.. jaja det löser sig :P Nu är det ner till min u-nderbara säng med datan ;)

bibabedoba-bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0