Empowerment!

Snabbuppdate om dagen: Jag och Jessica åkte till Gbg för att medverka i ett seminarie för ambasadörerna för företagargymnasiet. Fick massor av information, inspiration och motivation om vad vi har för roll som ambassadörer på skolan och för att få med eleverna mer i skolan.

Min kommentar efter och nu fortfarande: !AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! (jag skakar fortfarande inom mig, sjukt otroligt gaah, jag är i behov av ord för att förklara)

Detta har varit en sjukt bra dag, jag vet inte hur jag skulle kunna förklara det på något annat sätt. Eller det skulle vara med en liknelse: den känslan och upplevelsen jag har är så som religösa förklarar att de känner när de har haft en uppenbarelse eller "möte" med typ gud.. Det är så jag känner, jag måste sprida detta budskap så att alla kan få ta del av det. Det går nog inte och ni som inte var där förstår inte alls vad jag och jessica har för känslor i oss just nu. Jag är liksom fortfarande helt fylld med adrenalin och det enda jag vill är att prata med monika och alla andra lärare och elever för att kunna utveckla skolan och göra den till en underbar plats. För er låter det som blablabla men tro mig jag ska fanimig få er alla att ändra er. Åh guuud, jag vill börja nu nu nu! Jag älskar att vara ambasadör. Åh, gud jag kommer troligen snart att drabbas utav adrenalin-kolaps och bara dö så mot sängen nu :)

TACK ALLA NI SOM MEDVERKADE IDAG OCH HOPPAS VERKLIGEN ATT VI SES SNART IGEN! :D

so long my friends, so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0