breakfast at tiffanys

Rostade mackor med lemoncurd och jordgubbste - en enorm favorit numera :) Det mesta utav den adrenalinkicken jag gick på igår har lagt sig och nu vill jag mer sitta ner med "viktiga" personer och göra förändring men jag måste fortfarande säga att min inspiration och motivation är på topp och jag vill smitta av mig och dela med mig utav det! Ett litet minus med adrenalinkicken var att man sover kasst. Jag vaknade vid 8 och tänkte gå upp för att plugga lite men det gick bara inte. Min kropp vägrade att gå upp och då tänkte jag att ibland måste man lyssna på kroppen, det går iallafall bra när man har sovmorgon till 11 :) Så nu ska jag fixa det sista innan det bär iväg till skolan :)

ska visa vad jag köpte i götet igår också! :D See you later! inspire your surroundings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0