better then best

IT WAS UN-BE-LIEVABLE!

Jag är fortfarande lite chokad över hur bra det var och hur grym min mamma var och är! Hon hade en mycket mycket större roll och var med mycket mer än vad jag trodde från vad hon har berättat! :) Alla var verkligen jätte grymma! Jag är så imponerad. Grattis till er alla för en lyckad föreställning och hoppas att det går lika bra på alla de andra! :)

Men Mamma, jag kan inte släppa det! Jag visste att hon var grym men så här! Det var som en helt ny sida av henne, hennes sätt att prata, aggera och vara! Det såg så proffsigt ut och det var precis var det var! Ojojoj säger jag bara! :) Det är nästan så att man sträcker på sig lite extra för att man har en sån otrolig mamma! :D

Så, Grease i Skövde borde alla se och missa inte min mamma som är läraren! :) det är Min mamma!




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Den lätt små scary grabben

Jaa,, då hoppas jag att du har fixat vad jag vill ha nu då :D

2009-10-17 @ 02:18:34
Postat av: tove

oho, cool morsa! ska hålla utkik efter henne när jag går på grease :D

2009-10-17 @ 10:26:55
URL: http://thowee.blogg.se/
Postat av: evita

Åhh, jag blir så generad. : ). Kul att du tyckte det var bra.. Det känns fint och varmt in i själen.

2009-10-21 @ 04:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0