back to bed

Nu har jag snackar stämmbanden ur mig :) Har gjort massa reklam för västerhöjd och för öppethus-dagen :) Massor med skoj! Träffade massor med vilsna åttor och oroliga föräldrar med massa konstiga och roliga frågor :P Sen bjöd ju alla andra skolor på fika, det var snittar, alkoholfria drinkar, chokladdoppad frukt, godis och morötter! Mumma i massor. Så nu är det uppladdning inför imorgon då det bär av till Jönköping och deras högskola så kan väl säga att det blir ombytta roller :) Men det blir nog kanoners!

Nu ska jag ta en übersnabb dusch och sen sticka lite till innan jag somnar :) Funderar starkt på att ta med stickningen på bussen men kommer inte göra nått ändå, blir rättskunskapläxan och svenska np häfte och massor av tjöt :) Sleep tight all you people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0