afternoon with waffles

Eftermiddagar måste vara den tråkigaste tiden på dygnet. Jag finner mig själv alltid trött, lat och i extremt behov av saker att äta :) Denna eftermiddag så blev det våfflor med micrade hallon! ♥ Nu blir det att ligga ner i soffan en stund och uggla tv innan man tar tag i sitt liv och läser rättskunskap och skriver på svenska inlämningen. Imorgon tar jag och Jessica det tidiga tåget till Göteborg för att medverka på företagsams seminarie. På schemat så står lära känna varandra övningar, aggressionsgympa och problemlösning + fika :D Detta ser vi fram emot! :) Kanske råkar dröja sig kvar (eller missa tåget hem) så att man får vara kvar i Götet lite längre och kanske göra lite shopping :) Men det är imorgon nu fortsätter jag med att slappa :) See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0